Hvor og hvordan leverer WakuWaku?
Vi tilbyder levering med GLS og Post Nord. Du kan også vælge om du ønsker levering direkte til din adresse, en erhvervsadresse, eller om du ønsker dine varer leveret til en pakkeshop. Du vælger dette når du afgiver din ordre.
WakuWaku leverer i hele Danmark, og vi kontrollerer din adresse, når du bestiller, så vi er sikre på, at du bor i et område, hvor vi leverer. Vi leverer ikke til adresser uden for Danmark.
Hvor hurtigt leverer WakuWaku?
Vi pakker din ordre så hurtigt vi overhovedet kan, og overlader herefter leveringen til GLS og Post Nord.
Vi har valgt GLS og Post Nord som samarbejdspartnere, da de har virkelig hurtig og stabil levering. Faktisk oplever vi at over 90% af pakkerne er fremme allerede næste hverdag! Ved at tilbyde begge, dækker vi hele landet så godt som muligt, og der vil derfor altid være en afhentningssted i nærheden af dig.
Bestillinger afgivet inden kl. 12:00 afsendes normalt samme dag, så hvis du f.eks. bestiller inden kl. 12 på en hverdag, så har du i 90% af alle tilfælde din pakke inden for 24 timer!
Tidspunktet for seneste bestilling kan dog ændre sig afhængigt af travlhed - du kan altid se det aktuelle seneste tidspunkt for afsendelse samme dag, på produktsiden.
Hvad koster levering?
Prisen for fragt starter fra DKK 39,- inklusiv moms til pakkeshop. Levering med omdeling til erhvervsadresse eller privatadresse koster DKK 59,-
På alle ordrer over DKK 399,- tilbydes en gratis fragtmulighed!
Burd leveringsmuligheder og priser:
- Burd Aftenlevering (Levering ml. 18-22) – Ved bestilling under 399 kr: 39,- kr.
- Burd Aftenlevering (Levering ml. 18-22) – Ved bestilling over 399 kr: GRATIS - 0,- kr.
Burd Same-Day levering
Burd Delivery leverer samme dag til disse postnumre på Sjælland: 800-3070, 3400-3480, 3500-3600, 3650-3670, 4000-4040, 4130, 4320, 4600-4623, 4681.
Ved bestilling tirsdag - fredag før kl. 12:00 leveres samme dag mellem kl. 18 og 22. Bestilles der lørdag - mandag eller efter kl. 12:00 tirsdag - fredag, leveres næstkommende hverdag mellem kl. 18 og 22.
Burd Next-Day levering
Burd Delivery leverer næste dag til disse postnumre på Fyn og i Jylland: 5000, 5200-5270, 5320, 5500, 6000, 7000, 7100, 7120, 8000, 8200-8270, 8310-8340, 8361-8362, 8381, 8462, 8520-8530, 8541, 8464, 8670, 8600.
Ved bestilling tirsdag - fredag før kl. 12:00 leveres næste dag mellem kl. 18 og 22. Bestilles der lørdag - mandag eller efter kl. 12:00 tirsdag - fredag, leveres næstkommende hverdag mellem kl. 18 og 22.
Burd levering bliver tilgængelig hvis din adresse er i et gyldigt postnummer.
Du kan også se et kort over Burds leveringsområde her.
Læs mere om levering med Burd her
GLS leveringsmuligheder og priser:
- GLS Pakkeshop – Ved bestilling under 399 kr: 39,- kr.
- GLS Pakkeshop – Ved bestilling over 399 kr: GRATIS - 0,- kr.
Levering foregår som udgangspunkt i tidsrummet mandag – lørdag fra kl. 07.00 – 18.00
- GLS Hjemmelevering: 59,- kr.
Levering foregår som udgangspunkt i tidsrummet mandag – fredag fra kl. 07.00 – 18.00
- GLS Erhverv (firmaadresse): 59,- kr.
Levering foregår som udgangspunkt i tidsrummet mandag – fredag fra kl. 07.00 – 18.00
PostNord leveringsmuligheder og priser:
- PostNord MyPack Collect Pakkeshop – Ved bestilling under 399 kr.: 39,- kr.
- PostNord MyPack Collect Pakkeshop– Ved bestilling over 399 kr.: GRATIS - 0,- kr.
Levering foregår som udgangspunkt i tidsrummet mandag – lørdag fra kl. 07.00 – 18.00
- PostNord MyPack Home Hjemmelevering: 59,- kr.
Levering foregår som udgangspunkt i tidsrummet mandag – fredag fra kl. 07.00 – 18.00
- PostNord Parcel Erhverv (firmaadresse): 59,- kr.
Levering foregår som udgangspunkt i tidsrummet mandag – fredag fra kl. 07.00 – 18.00
Kan jeg få levering på et bestemt tidspunkt?
Vi har desværre ikke mulighed for at tilbyde levering et bestemt tidspunkt på dagen.
Du har mulighed for at bestille levering til din arbejdsplads, til din hjemmeadresse, eller nærmeste pakkehop.
Når du bestiller, kan du notere i kommentarfeltet, hvis der ønskes anden levering end 1-2 arbejdsdage. Vi tager dog forbehold for uforudsete forhindringer, såsom trafik- og vejrforhold og andet, der gør, at vores bude måtte blive forsinkede.
Kan GLS eller Post Nord ikke levere varerne, f.eks. ved forkert oplyst adresse eller hvis ingen er at træffe på adresen, vil de aflevere pakken i den nærmeste pakkeshop. Ved forgæves forsøg på levering til erhvervsadresse, kan pakken afhentes på nærmeste distributionslager - kontakt GLS eller Post Nord for nærmere aftale.
Kan I sætte pakken et sted hvis jeg ikke er hjemme?
Ja, både GLS og Post Nord tilbyder at sætte pakken et aftalt sted på din adresse, hvis du ikke er hjemme, såfremt du benytter GLS Fuldmagt Service eller Post Nord Modtagerflex.
GLS Fuldmagt Service
Fuldmagt Service kan bestilles som en fast fuldmagt, hvor du får mulighed for at få alle dine pakker leveret et aftalt sted, eller som en engangs fuldmagt, hvor du bestemmer om hver enkelt pakke må efterlades.
Læs mere og bestil GLS Fuldmagt via dette link: GLS Fuldmagt
Post Nord Modtagerflex
Modtagerflex kan bestilles som en fast fuldmagt, hvor du får mulighed for at få alle dine pakker leveret et aftalt sted.
Læs mere og bestil Post Nord Modtagerflex via dette link: Post Nord Modtagerflex
Bemærk at når pakken efterlades på din adresse, er det på eget ansvar.
Hvis du har spørgsmål til disse services, så kontakt os endelig.
Varelager
WakuWaku kontrollerer i forbindelse med ordreafgivelsen, om der er tilstrækkeligt med varer på lager. Der kan efterfølgende opstå situationer, hvor vi må kassere varer på lageret, hvis varernes kvalitet ikke lever op til vores krav. I denne situation vil vi ikke kunne levere alle de ønskede varer. Skulle der mod forventning være en fejl på lageret eller problemer med kvaliteten af et produkt, vil du blive kontaktet herom og blive tilbudt et alternativ.
Der er ikke mulighed for afhentning på vores lager, da dette befinder sig i et aflukket industriområde.