Find svar på de oftest stillede spørgsmål her!
Her har vi samlet en masse gode informationer som kan give dig svar på langt de fleste spørgsmål.
Hvis ikke du finder svaret her, så er du velkommen til at kontakte vores kundeservice:
Kundeservice
Er der noget du er i tvivl om inden eller efter du har handlet hos os? Find svar på de mest almindelige spørgsmål her - og hvis du ikke finder det svar du søger, er du selvfølgelig altid velkommen til at kontakte vores kundeservice :)
Kundeservice har åbent alle hverdage fra 9-14.
FAQ - De oftest stillede spørgsmål:
Bestilling
Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse - hvad kan jeg gøre?
Hvis du har lagt en bestilling, men ingen mail med ordrebekræftelse har modtaget i din indbakke, kan vi anbefale at prøve følgende:
- Tjek din spam-mappe. Det kan hænde at nogle mail udbydere sorterer emailen forkert, så den lander under "spam", "promoveringer", eller lignende.
- Log ind på din konto. Hvis du har oprettet en konto under bestilling, bør du kunne se mailen inde på din brugerkonto.
- Er mailen hverken at finde i dit spamfilter, eller kan du ikke logge ind, så kontakt vores kundeservice - vi hjælper dig selvfølgelig gerne :)
Jeg har indtastet noget forkert da jeg bestilte.
Har du indtastet forkert adresse, telefonnummer eller email da du bestilte?
Kontakt hurtigst muligt vores kundeservice på 71992590 eller info@wakuwaku.dk - gerne så hurtigt som muligt, så vi kan nå at rette fejlen inden vi allerede har pakket og sendt din ordre :)
Kan jeg købe på kredit?
Vi tilbyder ikke kredit, køb på faktura eller betaling pr. efterkrav. Du kan betale med betalingskort eller MobilePay når du afgiver din bestilling.
Levering
Kan jeg afhente min ordre i stedet for at få den sendt?
Vores lager befinder sig i et aflukket og sikret industriområde, hvor der ikke er offentlig adgang. Derfor har vi ikke pt. mulighed for at tilbyde afhentning på vores adresse.
Tilbyder I gratis fragt?
Ja, det kan du tro! Hvis du bestiller varer for DKK 399,- eller derover, får du helt automatisk tilbudt en gratis leveringsmulighed!
Hvis du ikke ønsker at bestille for DKK 399,- kan du selvfølgelig stadig bestille - her vil fragt koste fra DKK 39,-
Hvornår sender I min ordre?
Så hurtigt vi overhovedet kan! Vi pakker ordrer alle hverdage, så du kan få leveret dine varer inden for 1-2 dage :)
Hvor lang er jeres leveringstid?
GLS kører ud med din pakke så hurtigt de kan - normalt har du din pakke inden for 1-2 hverdage.
Hvor leverer I?
Vi sender pakker til hele Danmark, inkl. øer. Vi sender ikke pakker til Grønland, Færøerne eller øvrige udland.
Vi tilbyder levering til enten nærmeste GLS PakkeShop, din hjemmeadresse eller erhvervsadresse.
Hvad sker der hvis jeg ikke er hjemme når pakken bliver leveret?
Hvis du har bestilt din ordre med levering til din hjemmeadresse, og er du ikke hjemme på leveringstidspunktet, er ét af følgende 2 scenarier muligt:
- Pakken bliver afleveret i nærmeste GLS PakkeShop (kan variere afhængigt af tilgængelig plads i nærmeste pakkeshops)
- Du kan udfylde en fuldmagt til GLS, hvis du ønsker din pakke sat et bestemt sted på din adresse. Læs mere om GLS fuldmagt her: GLS Fuldmagt
Hvad sker der hvis jeg ikke afhenter min pakke i Pakkeshoppen?
Hvis du har bestilt med levering til GLS PakkeShop og du ikke afhenter din pakke i Pakkeshoppen, vil pakken blive sendt retur til os efter 7-14 dage.
Når pakken kommer retur til os, kontakter vi dig for at spørge, om vi skal sende pakken igen, eller om du ønsker at annullere din ordre. Hvis vi ikke kan komme i kontakt med dig, vil vi automatisk annullere din ordre og refundere pengene til din konto.
Jeg har ikke modtaget min pakke - hvad gør jeg?
Når din pakke bliver afsendt, modtager du en mail med Track & Trace information. Her kan du følge din pakke på vejen ud til dig. Skulle pakken gå i stå undervejs, eller udebliver leveringen helt, er du altid velkommen til at kontakte enten GLS kundeservice eller vores kundeservice.
Har du ikke modtaget Track & Trace informationer, så kontakt vores kundeservice - vi hjælper dig selvfølgelig :)
Priser og betaling
Er der nogle skjulte omkostninger?
Nej! Det skal være let og gennemskueligt at handle hos os, så alle priser vises inkl. moms, og drikkevarer vises inkl. pant. Så den pris du ser på varen, er altid den endelige pris - ingen overraskelser her!
Hvilke betalingskort kan jeg betale med?
Du kan betale med følgende korttyper:
- Visa
- Visa Electron
- MasterCard
- Maestro Card
Hvornår trækker I betalingen fra mit kort?
Vi trækker selvfølgelig først betalingen når dine varer afsendes. Du kan i nogle tilfælde se en reservation af beløbet i din netbank - dette afhænger af bank og korttype. Dette er dog kun en reservation af beløbet og ikke en endelig trækning af betalingen - denne sker først når vi afsender din ordre.
Fortrydelse og ombytning
Kan jeg sende produkter retur?
Alle non-food produkter har du selvfølgelig 14 dages returret på. Så længe varerne returneres i original stand og ikke har været taget i brug, kan du sende varerne retur og få pengene tilbage.
Fødevarer kan som udgangspunkt ikke returneres, men kontakt gerne vores kundeservice - i nogle tilfælde kan vi finde en løsning :) Åbne fødevarer tages aldrig retur.
Hvis du ønsker at returnere et produkt, kan du bestille en returlabel via vores returportal. Her kan du købe en pakkelabel til returnering for kun 39 kr.:
Hvis du ønsker at returnere, skal du sende pakken til følgende adresse:
WakuWaku
Att: Janax
Priorparken 849
2605 Brøndby
Du har selv ansvaret for produkterne, du sender retur, indtil vi modtager dem. Vi anbefaler, at du sender produkterne som pakke med tracking og ikke som brev. På den måde er produkterne forsikret mod bortkomst og beskadigelse. Vi afhenter IKKE pakker i pakkeshops, ej heller modtager vi efterkravs pakker.
Reklamationsret
Mit produkt fejler noget - hvad kan jeg gøre?
Hvis du modtager et produkt der er beskadiget eller på anden måde ikke lever op til dine forventning, så kontakt os endelig. Vi ønsker kun tilfredse kunder, så vi sidder selvfølgelig klar til at hjælpe, såfremt der mod forventning skulle være noget galt :)
Dette gælder også hvis du har åbnet et produkt og ikke finder indholdet tilfredsstillende. Tag straks fat i vores kundeservice så vi kan hjælpe dig med en løsning - du skal selvfølgelig være tilfreds med dit køb hos os, og vi står altid inde for kvaliteten af vores produkter!
Produkter
Får I et specifikt produkt eller mærke i jeres sortiment?
Er der noget du synes vi mangler i vores udvalg? Så vil vi elske at høre fra dig :)
Skriv til info@wakuwaku.dk eller ring på 71992590. Vi udvider hele tiden vores sortiment med nye, spændende varer, og vi lytter til vores kunders efterspørgsler når vi bestiller varer hjem.
Vi kan selvfølgelig ikke garantere at alle ting kan skaffes, men vi undersøger hver eneste henvendelse grundigt og forsøger alt vi kan, for at skaffe hvad du ønsker.
Hvornår kommer en udsolgt vare på lager igen?
Skulle det ske at en vare er udsolgt, vil den som oftest allerede være bestilt til lager igen. Leveringstiden kan variere meget, afhængigt af hvor varen skal skaffes hjem fra. I nogle tilfælde oplyser vi en forventet leveringstid på udsolgte varer, mens andre varers leveringstid kan være mere usikker.
Hvis du ønsker et estimat på leveringstid, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice.
På produktsiden kan du tilmelde dig automatisk besked når varen kommer på lager igen. Du indtaster blot din email og klikker på "Ønsker e-mail når varen er på lager" - så får du helt automatisk en mail så snart varen er tilgængelig på lageret igen :)
Holdbarhed
Ligesom alle andre fødevarebutikker, går der selvfølgelig nogen tid fra produktion til levering af varen hos dig som forbruger.
I nogle tilfælde modtager vi varer direkte fra producenten, i andre tilfælde modtager vi varer via en 3. parts distributør, og dermed kan der være en del tid mellem produktion og vores lager. Herefter ligger produkterne på hylden indtil de bliver solgt, ligesom de ville gøre i et fysisk supermarked. Afhængigt af varens omsætningshastighed, er der derfor stor forskel på den resterende holdbarhed ved levering. Nogle produkter har f.eks. 3 års holdbarhed fra produktion, andre kun 1 år eller endda mindre.
Nogle produkter vi modtager, har f.eks. kun 4-6 måneders holdbarhed tilbage når de ankommer på vores lager fra producenten/distributøren, afhængigt af hvor varen fragtes fra, de tilgængelige varepartier, m.m.
Det hænder også at vi har flere partier på lager, med forskellig holdbarhed. For at mindske spild af fødevarer, sender vi selvfølgelig produkterne med kortest holdbarhed ud først.
Som udgangspunkt har langt de fleste produkter en rigtig god holdbarhed på 3 måneder eller derover, når du modtager dem. Mange produkter har sågar mere end 1 års holdbarhed. Produkter med kort holdbarhed, sættes så vidt muligt på STOP MADSPILD tilbud.
Har du specifikke krav til holdbarheden på de produkter du bestiller, bedes du kontakte os på forhånd, eller skrive en kommentar til din ordre ved bestilling.
Vær OBS på at der på nogle asiatiske produkter kan være påtrykt et andet datoformat.
Det kan f.eks. være i formatet ÅÅ.MM.DD i stedet for DD.MM.ÅÅ, som vi skriver i EU.
På nogle produkter kan der også fremgå en produktionsdato i stedet for en holdbarhedsdato, hvor en label så vil forklare holdbarheden fra produktionsdato.